fredag 24 augusti 2012

Something I regret

Ehe, ehehe... Jag kan komma på tre saker jag ångrar i mitt liv. - Vad jag gjorde mot Fanny i gymnasiet. Dels för att det var elakt mot henne, men i och med att det inte skadade henne så mycket så mest för att det gjorde resten av gymnasietiden rätt jobbig för min del. Men det har jag kommit över och gör mig inte längre något. - Att jag följde mina känslor och lustar och sket i min rationella sida hösten 2008 och att det startade allt som var rörigt de kommande åren. Jag vet att även detta kommer släppa mig tillslut. - Men jag kommer aldrig sluta ångra och avsky mig själv för hur jag behandlade A.J. Det var inte schysst och jag kommer bara få lära mig leva med att alltid vilja ta tillbaka det och att jag inte ens kommer få försöka ställa det tillrätta. Det suger men är bara att äta upp. Alla säger att man bara ångrar saker man aldrig gjorde, men tänker man inte så blir det såhär istället.

Inga kommentarer: